Zo denken onze klanten over ons

Misschien een beetje ongemakkelijk om over onszelf te roepen hoe we goed we zijn in ons vak. Hoe deskundig, betrokken en ervaren onze advisering is. Dat kunnen onze klanten veel beter vertellen!

Door mijn financieel plan heb ik nu overzicht waar ik met mijn gezin financieel sta en waar ik naartoe ga. De kosten van het plan had ik binnen een paar maanden alweer terugverdiend.

Geen vraag was Ine teveel. Zij bleef ons uitleggen en meenemen in het proces, zodat we het hypotheekproduct en het hypotheekproces goed begrepen. Zij dacht aan alles en controleerde alles: zij zorgde voor het stellen van de bankgarantie, bewaakte de ontbindende voorwaarde termijn, zorgde voor de woonhuisverzekering vanaf de dag van overdracht, had de voorlopige aanslag Inkomstenbelasting aangepast en de notarisnota gecontroleerd.

Ik ben blij dat ik in eerste instantie heb gekozen voor een Financieel Planner bij mijn echtscheiding. Zo had ik een compleet financieel beeld, vóórdat de juridische stukken werden gemaakt.

Jaren geleden ben ik bij Ine naar binnen gestapt om over een hypotheek te praten. Gewoon, omdat zij een goede en betrouwbare indruk op mij maakte. Dat eerste gevoel heeft zij toen bevestigd door haar zorgvuldige en nauwgezette manier van werken. Ik heb nooit spijt gehad haar om advies te hebben gevraagd.
In al die jaren is haar werkwijze en vooral haar omgang met klanten hetzelfde gebleven. Haar betrokkenheid is niet afgelopen bij het verkrijgen van de opdracht en ook bij de afwikkeling daarvan. Nee, zij blijft je financieel adviseur voor het leven, gevraagd en ongevraagd.
Ine neemt de zorgplicht voor haar klanten uiterst serieus en handelt daar ook naar. En neemt haar klanten onder haar hoede en houdt ze daar. Jaar in, jaar uit. Er gaan dan ook maar weinig klanten bij haar weg. En terecht. Je kunt nauwelijks beter vinden. Zoek je antwoorden op financiële vragen, ga naar Ine. Een beter advies kan ik niet geven.

Als vrienden in een scheiding liggen, dan kan je niet zoveel doen: zij hebben de pijn en de zorgen. Sinds ik Ine heb leren kennen, heb ik toch een antwoord. Ik geef het visitekaartje van Ine. Zij laat mensen in hun waarde en geeft ze de tijd om zaken op orde te brengen.
Ine weet financiële producten op een begrijpelijke manier uit te leggen en helderheid te verschaffen. Een andere vriendin had al vier jaar een map met al haar pensioen- en verzekeringsoverzichten. Maar ze wilde het niet verder uitzoeken, bang voor een groot pensioengat. Zij had een afspraak met Ine en belde me daarna op. Ik wist niet dat iemand zo enthousiast kon worden van een gesprekje over pensioenen. Na twee afspraken met Ine begreep ze niet waarom ze zich zo druk maakte; het bleek wel mee te vallen. En nu heeft ze een plan voor de toekomst.
Voor de zaak van mijn man was een bromherverzekering nodig. Ine stelde een verzekering voor, speciaal voor bezorgers. En natuurlijk kreeg onze bezorger een ongeluk tijdens werk. Ik was hoogzwanger. Gelukkig was daar Ine die het verhaal helder kreeg en zorgde dat de papieren op de correcte manier waren ingevuld.
Onze geldzaken nemen we eens per twee jaar met Ine door. Samen kijken we wat een logische volgende stap is, of wat moet worden aangepast. En als ik een vraag(je) heb, dan zorgt haar rechterhand Rita er voor dat ik snel een antwoord krijg.
Weet je nog, vóór de uitvinding van de TomTom? Toen je partner naast je in de auto de richting moest aangeven met een kaart in de hand? Bedenk eens hoeveel minder ruzies er zijn dankzij de TomTom. Ine is voor ons de TomTom op de financiële weg. In plaats van frustrerend te beloven dat ik het nu morgen toch echt ga uitzoeken hoe dat nu geregeld was met de verzekering (voor de vijfde keer die week) mail of bel ik nu even naar Ine. Wat een rust, zo ’s avonds thuis …

Ik ben blij dat ik mijn Lexus allrisk verzekerd had. Ik heb de volledige schade vergoed gekregen.